diumenge, 2 de juny del 2013

Penúltim dia

Com que no vaig poder anar a la festa de cloenda de Figueres, vam quedar la setmana abans amb en Zou que ahir seria l'últim dissabte junts.

Com de costum haviem quedat a les tres "en punt eh! en punt! ni un minut més tard" com diu ell, doncs bé, el vaig anar a buscar a casa, vaig tocar el timbre i ningu em va respondre, em vaig esperar fins que un veí va obrir la porta de l'escala, llavors, li vaig preguntar si sabia on era i em va dir que s'havien canviat de pis i que no sabia on era el nou!
Després d'això i amb les ganes que tenia de passar una tarda jugant a futbol i menjant gelats vaig anar a la perruquería del seu pare amb l'espeança de trobar-lo per allà! Arribo i just davant estava ell tan tranquil amb una pilota de futbol! Em va veure molt content i em va dir que no se'n recordava que haviem qedat més dies!
Després d'això, li va dir al seu pare que se'n anava amb mi una estona, vam jugar a futbol però feia molt de sol, per tant el millor que podiem fer era anar a comprar gelats i cocacola per cadascu i berenar tranquilament a la gespa de Vilafant mentre feiem un break de futbol.


A la despedida em va ensenyar on vivia i vam quedar per el Dissabte de la setmana vinent com a últim día del projecte.

És un crack!



Zou i Arnau

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada