dilluns, 26 de novembre del 2012

Primera trobada 24/11/12


El Dissabte dia 24/11 vam tenir la primera trobada amb en Zouahir, el dia de la festa d'inici del projecte a Figueres havíem quedat per aquest Dissabte a les 16:00 davant casa seva per anar a jugar a futbol.

El divendres abans vaig trucar a la seva germana per recordar-li l'hora i el lloc, no em va agafar el telèfon i vaig decidir enviar-li un sms  que tampoc em va respondre.
El Dissabte de "la quedada", vaig arribar-hi amb una pilota sota el braç a les 4 menys cinc, a les 4:15 en Zouhair encara no havia arribat, vaig repetir la trucada amb la mateixa resposta, ningú m'agafava el telèfon, vaig decidir esperat fins a i mitja.
A es 4:25 apareix en Zou amb pantalons curts i camiseta màniga curta, li proposo anar a jugar a Fútbol a les pistes de Vilafant caminant i durant el camí li vaig formular les preguntes del qüestionari i un cop arribat a les pistes vam jugar una hora i mitja fins que va veure altres nois de la seva edat que feien un partit i els hi va proposar que ens hi ajuntéssim els dos.

A les 7 menys deu ja s'havia cansat, durant el camí de tornada em va dir que el següent Dissabte volia jugar a caniques i vam quedar a les 3 al mateix lloc.

Va ser una tarda de la que no se qui va sortir més satisfet, ell o jo.




2 comentaris: